محل لوگو

پکیج جذب ممبر فیک حرفه ای


بسم الله الرحمن الرحیم

آموزش ساخت ممبر فیک به صورت حرفه ای محدودزت هارو دور زدیم به راحتی با انجام چند کارساده تکراری حد اقل روزانه ته 5کا ممبر برای کانال خود یا دیگران بزنید

همونطور که میدونید برای ساخت کانال و کار کردن در تلگرام به صورت حرفه ای باید کانال که ایجاد میکنید شروع به جذب ممبر فیک کنید که تعدادش از 10 کا تا 30 کا و حتی بیشتر هم نیاز میشه حالا اگه شما بخاید برای 10 یا 30 کا ممبر زدن هزینه کنید باید هزینه ی زیادی خرج کاناد کنید ضمن اینکه با پول این ممبر زدن میتونید برای تبلیغات کانال خودتون خرج کنید و فروش یا خذب بیشتری برای کانال خودتون داشته باشید

پس حالا که با اهمیت این آموزش آشنا شدید ما میخایم یل پیشنهاد خوب به شما بدیم و اون هم اینه که ما پکیج آموزشی ممبر کانال رو همراه با آموزش سین زنی پیام های کانال رو به شما ارائه میریم با قیمت استثنایی 59000که 10 درصد هم تخفیف میخوره و تقدیم به شما میشه پس فرست رو از دست ندید و هرچه زود تر بسته رو خریداری کنید.

میدونید قیمت هرکا ممبر فیک 15000 تومنه؟ شما خیلی راحت میتونید از این بسته کسب درامد داشته باشید باید

تاکید کنم که این بسته هیچگونه محدودیتی برای جذب ممبر نداره و شماه به راحتی هرچقدر که بخاید با آموزش های ما ممبر میگیرید.

ما هم همراه شما هستیم و قدم قدم شما رو تا جذب ممبر همراهی میکنیم برای ارتباط با پشتیبانی در تلگرام با آیدی

https://t.me/Ad_Toranje

ارتباط برقرار کنید.


مبلغ واقعی 222,556 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 200,300 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۵ آذر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 371

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما